2011. augusztus 31., szerda

Újsz Zumba Z-pants XXL/de nagyon sztreccs + AKCIÓ - Jelenlegi ára: 10 995 Ft


Zumba
nadrág
"Z-pants"
Fekete színű, ezüstös
kiegészítőkkel, derékgumival...
IRTÓ JÓ A SZABÁSA!!!!
IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM!
Egy vagyonért már beszereztem kisebben is...
De szerintem a képek magukért beszélnek...
XXL-es méret - de nagyon sztreccs anyagú
Alant a képeken a mérettáblázat a zumba honlapon szerintem hibás... hisz mellbőségről van szó.
Máshol talált táblázat szerint a naci méretei inchben megadva, majd én általam átszámítva:
Dereka alapállapotban (legtetején mérve) 34" = 86 cm
Ülepvarrásig elöl: 8, 5" = 21, 5 cm
Ülepe hátul: 11, 5" = 29-29, 5 cm
Belső szárhossza: 34" = 86, 5 cm
Eredeti, a Zumba fitness által forgalmazott termék.
Újszerű állapotú
1-szer viseltem 1 zumbaórán át... de leesik rólam, nekem nagy
Eredeti ára is csillagászati - 50 euro...
Több zumba/nike terméket is listáztam illetve fogok még mostanában...
HA VISZED E NADRÁGHOZ A LILA ZUMBAMELLÉNYT, (lásd utolsó kép, de itt arra nem licitálhatsz most - az külön aukció)
ÁLLOM A TELJES AJÁNLOTT POSTÁT ÉS KÜLDÖK EGY LILA ZUMBAKARKÖTŐT + AJÁNDÉKBA!!!
ELSŐ KÖRÖS AUKCIÓKAT NEM ZÁRNÉK LE HAMARABB, ILLETVE NEM ALKUDOK AZ ÁRBÓL, KÉRLEK NE IS ÍRJ!
MÁSODIK KÖR INDÍTÁSAKOR MEGJELENIK A FIXÁR IS.



Jelenlegi ára: 10 995 Ft

Az aukció vége: 2011-09-04 18:14
. Újsz Zumba Z-pants XXL/de nagyon sztreccs + AKCIÓ - Jelenlegi ára: 10 995 Ft

Fontos